خط مشی
شرکت کیفیت آفرینان پویای البرز (KAP Certification Ltd.) با بهره گیری از کادر ممیزی و پشتیبانی آموزش دیده، با تجربه و توانمند، تضمین می کند که خدمات حرفه ای به مشتریان را با توجه و رعایت کامل بی طرفی، رعایت محرمانگی و رعایت تعارضات منافع ارائه می گردد.
برای تحقق اهداف و برنامه های کیفیت آفرینان پویای البرز همه کارکنان متعهد به رعایت بی طرفی و حفظ محرمانگی در تمامی امور کاری روزمره خود بوده و نظارت کامل بر رعایت بی طرفی افرادی که در فرآیند صدور گواهینامه کار می کنند برای حصول اطمینان از عدم انحراف از این اصل وجود دارد.
شرکت کیفیت آفرینان پویای البرز برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان محترم متعهد به رعایت موارد زیر می باشد:
- درستکاری و شفافیت حرفه ای در تمام فعالیت های خود
- بی طرف بودن
- استفاده از کارکنان و ممیزان شایسته
- عدالت
- اعمال رویکرد مبتنی بر ریسک در تمامی حوزه های کاری
- حفظ اصل محرمانگی
- پاسخگو بودن به شکایات، پیشنهادات و انتقادات
- داشتن مسئولیت در برابر خدمات ارائه شده
- محیا کردن امکان دسترسی به اطلاعات مرتبط جمع آوری شده
رعایت تضاد منافع و عینیت در قراردادهای مورد توافق با مشتریان به طوری که تمام فعالیت های صدور گواهینامه سیستم مدیریت به نحو مستقل، بی طرف و در عین حال رعایت محرمانگی انجام شود.
هر مشتری که با تصمیم صدور گواهینامه مخالف باشد، حق درخواست تجدید نظر دارد که در یک کمیته مستقل تجدید نظر، متشکل از افرادی که کارمند شرکت کیفیت آفرینان پویای البرز نباشند، مطرح خواهد شد.
علاوه بر این، شرکت کیفیت آفرینان پویای البرز به طور کامل متعهد است تا اطمینان حاصل کند که تمام مقررات نهاد اعتباربخشی، استانداردهای مربوطه و کلیه الزامات هر نهاد نظارتی را رعایت می کند.
شرکت کیفیت آفرینان پویای البرز به طور مستمر به دنبال بهبود خدمات ارائه شده خود بوده و این کار را از طریق اقدام بر اساس بازخورد مشتری، ممیزی منظم داخلی و خارجی، بررسی گزارش ها، بررسی کارکنان، جلسات بازنگری مدیریت انجام می دهد.
بهرام حق جو
مدیر عامل
ویرایش ۰